Saj ne pravim, da je Q slab. Daleč od tega. Tudi jaz sem do pred nekaj leti delal z Quarkom. Mi pa rehod na Indesign ni delal nobenih preglavic, je dokaj logično zastavljena stvar. Je pa velika prednost Indesigna dobra povezanost z Illustratorjem, Photoshopom in ostalimi Adobovimi izdelki. Sicer pa, s kom pa boš dobro integriran, če ne sam s sabo, he he (no ja, pri mikro mehkem tudi to ne gre). Je pa Quark sam kriv, da je ogromno ljudi prešlo na Indesign, saj je vmes kar za lep čas zaspal z razvojem, Indesign pa je ponudil predvsem povezljivost. Meni je, ko sem presedlal (če se prav spomnim, sem zadnjo verzijo Quarka uporabljal štirico), najbol padel kamen od srca, ko sem lahko določene stvari nad .psd jem postoril kar v Indesignu. V Q si pa dejansko moral vse v zvezi s slikami postorit v PS, pa potem eps-e takšne kot so bili nič drugega kot notri postavljat. Se spomnim, kakšna nočna mora so včasih bile, dandanes tako trivialne zadeve, kot npr. mehke sence nad barvno podlago strani ... pa si vse pošlihtal, pol si je pa naročnik spomnil drugo barvo ...
Je bilo nekaj takih cukrčkov hitro v Indesignu ponujenih, in to mislim da je Quarku ogromno strank odpeljalo. Da o cenovni razliki sploh ne govorim. In kolikor se spomnim, je bil edini resni feler v Indesignu v verziji 1.5, ko so bili neki problemi s fonti in našimi č-ji. Ostalo pa je šlo zelo galdko.
No, dandanes so to stvari, ki so (verjetno) že v vseh programih pošlihtane, se je pa luštno spomnit včasih kakšnih 10 ali 15 let nazaj, po današnjih merilih v kameno dobo. Za stvar, ki jo danes narediš v par klikih, si včasigh cel šiht švical v PS-u. Da ne govorim o "frajštelanju" z maskiranjem, rezanjem in kopiranjem filmov, he he. Kak je že blo? Maska, kontra maska, šihta gor, šihta dol ... he he. Oni spray za lepljenje je pa fajn dišal, ni kej.
