* *
Danes je 15 nov 2019, 09:16

Časovni pas: UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 8 prispevkov ] 
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 11:28 
Odsoten
vstopil v forum
Uporabniški avatar

Pridružen: 06 apr 2008, 11:30
Prispevkov: 143
Kraj: Kranj
Je kdo od vas, ki kupujete opremo na eBayu ali neposredno pri dobaviteljih iz Nemčije, kdaj prejel kakšen zahtevek od Postbank-e, da spremenite svoj Tele Banking PIN pri njih, za račun, ki ga pri nemških bankah niste nikoli odprli?

Sam sem sicer dvakrat nabavljal opremo, enkrat neposredno pri Subtel.de v Nemčiji, drugič pa preko eBay-a v Angliji, obakrat s plačilom preko Paypala. Od Subtela je bila dobava preko Deutsche Post, iz Anglije pa avionska pošiljka. S plačili in dobavami ni bilo nikakršnih problemov, prav tako nobenih zahtevkov po kakršnih koli novih podatkih.

Včeraj sem prejel od Postbank-a zahtevek za spremembo Tele Banking PIN-a, katerega jim ga nisem še nikoli posredoval, prav tako nikoli odpiral računa pri njih, ob tem zahtevajo še vpis obilice osebnihin bančnih podatkov v vpisni formular. Edine podatke sem v preteklosti posredoval Paypal-u po njihovem ustaljenem protokolu za potrebe plačil naročene opreme.

Danes sem Postbank-i poslal mail z zahtevkom po širši obrazložitvi njihovega zahtevka, odgovor - avtomatsko generiran - je bil, naj zaradi obilice zahtevkov potrpim, dokler mi ne uspejo odgovoriti. Kaj menite, da mi je storiti, oziroma, kako ste ali bi vi ravnali v takem primeru, zadeva mi je namreč sila sumljiva.

Prilagam original njihovega zahtevka:

Guten Tag geehrter Postbank Kunde,

Unser Sicherheitssytem hat festgestellt das Ihr Tele-Banking PIN aus Sicherheitsgründen
geändert werden muss. Bitte verwenden Sie dieses Formular
um die Änderung Ihres Tele-Banking PIN kostenfrei zu ändern.
Andernfalls müssen wir Ihr Konto mit 6,69€ belasten, und die Änderung brieflich über den Postweg bei Ihnen einholen.


Ihren Tele-Banking PIN können Sie unter : Hier Klicken


Für weitere Fragen steht unser Online Support unter direkt@postbank.de gerne für Sie zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen

Manuel Braun
Postbank Online Hilfe
Postbank AG


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 12:04 
Odsoten
napreduje v forumu

Pridružen: 17 jan 2009, 14:17
Prispevkov: 598
Ne odgovarjaj, nič ne pošiljaj, mogoče samo kakšen sredinski prst, ali pa XY številko :)

W.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 13:42 
Odsoten
napreduje v forumu

Pridružen: 05 avg 2008, 11:39
Prispevkov: 804
Če razumeš angleško, si preberi tole: http://en.wikipedia.org/wiki/Phishing


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 17:19 
Odsoten
vstopil v forum
Uporabniški avatar

Pridružen: 06 apr 2008, 11:30
Prispevkov: 143
Kraj: Kranj
Miran in Winter, hvala obema za hiter odgovor in nasvet! Medtem sem tudi že dobil odgovor in svarilo od nemške poštne banke, naj ne nasedam. Če s tem svojim obvestilom koga rešim pred finančno škodo, bom zelo vesel.
Le kje si danes v tem stehniziranim svetom sploh še varen pred kriminalnimi združbami, ki so itak vedno pred preganjalci.

V pomoč in svarilo ostalim pa prilagam tudi originalni odgovor Postbank:

Sehr geehrter Herr D.....,

vielen Dank für Ihre E-Mail.
Sie haben eine E-Mail erhalten, die Sie nicht zuordnen können. Diese E-Mail wurde nicht von der Postbank versandt! Bitte löschen Sie diese umgehend! Unseriöse Anbieter und Kriminelle versenden immer wieder unaufgefordert E-Mails, unter anderem auch an Postbank-Kunden und Nicht-Postbank-Kunden.

Hierzu muss der Versender der E-Mail nicht unbedingt im Besitz der E-Mail Adresse des Kunden sein. Vielmehr senden automatische Programme E-Mails einfach an alle möglichen Buchstaben oder Vornamen-Nachnamen Kombinationen bei bekannten E-Mail Providern (z. B. vorname.nachname@web.de).

Der Betreff wird von den unseriösen Anbietern bewusst so gewählt, dass Sie neugierig werden und die E-Mail öffnen. Besonders der Betreff "Ihr Account", "Ihre Überweisung" oder "Wichtige Mitteilung" lässt unsere Kunden neugierig werden. Schließlich tätigen Online-Kunden auch Online-Überweisungen. Der Absender hat sein Ziel erreicht. Der Kunde allerdings verdächtigt die Postbank.

Die Postbank hat leider keine Möglichkeiten diesen illegalen E-Mailversand zu unterbinden. Auch ist die Postbank nicht der Absender der E-Mail, wie manchmal irrtümlich angenommen wird. Oftmals ist die Absende-Adresse im Ausland beheimatet. Dadurch gelingt es den wirklichen Absendern, sich dem Zugriff der deutschen Gerichte zu entziehen.

Ich gebe Ihnen den Tipp, mit der Weitergabe Ihrer E-Mail-Adresse vorsichtig zu sein. Zusätzlich empfehle ich die Installation einer privaten Firewall und eines Virenscanners auf dem eigenen Rechner. Dadurch wird verhindert, dass unerwünschte E-Mails auch noch unbemerkt Virenprogramme installieren können. Kostenfreie Angebote gibt es für Privatpersonen im Internet.

Ich versichere Ihnen, dass ihre Daten bei der Postbank vor illegalen Zugriffen sicher sind und auf keinen Fall weitergegeben werden.

In unserem monatlichen Newsletter "Postbank Geldwert" geben wir regelmäßig Tipps zur Sicherheit im Online- Banking und im Internet. Den Newsletter können Sie kostenlos auf unserer Homepage http://www.postbank.de abonnieren.

Bitte beachten Sie folgenden Hinweis!

Die Postbank fordert Sie niemals per E-Mail auf, persönliche Daten im Internet zur Überprüfung einzugeben, weder Ihre Online-Banking Zugangsdaten , noch die Telefon-Banking PIN Ihres Girokontos.

Weitere Sicherheitshinweise finden Sie auf unserer Homepage http://www.postbank.de/sicherheitshinweis
Haben Sie weitere Fragen? Ich bin gerne für Sie da.

Mit freundlichen Grüßen

Marco Dörner
Postbank E-Mail-Service


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 18:12 
Odsoten
Svetovalec v resnih temah
Uporabniški avatar

Pridružen: 05 mar 2008, 03:18
Prispevkov: 3067
:lol: Pazi kaj se dogaja na tvojem PayPal računu! Če želiš ti ga lahko dodatno zaščitim. Samo uporabniško ime in geslo mi pošlji na ZS. :mrgreen:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 31 okt 2013, 18:42 
Odsoten
vstopil v forum
Uporabniški avatar

Pridružen: 06 apr 2008, 11:30
Prispevkov: 143
Kraj: Kranj
Firbec, pazim, pazim, ampak sam ...... :mrgreen:

Saj sem te prav razumel, mar ne? :)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2013, 12:20 
Odsoten
napreduje v forumu

Pridružen: 10 nov 2011, 21:37
Prispevkov: 623
:lol: :lol:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: Re: Zahtevek Postbank iz Nemčije za nov tele banking PIN
OdgovorObjavljeno: 01 nov 2013, 12:41 
Odsoten
Lahko že verjamete v nasvet

Pridružen: 20 nov 2008, 22:34
Prispevkov: 1526
Če koga skrbi za denar, ga lahko varno shrani pri meni.
Ne potrebujem nobenih osebnih podatkov, denar osebno prevzamem :D


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 8 prispevkov ] 

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Pojdi na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group