Citiram:
Wikipedia pravi, da je t.i. ulična fotografija vrsta dokumentarne fotografije, katere bistvo je posameznik(a/e) prikazati v neki posebni situaciji na javnem kraju, kot so ulice, parki, plaže, nakupovalni centri, zborovanja ipd.. Ali kot je z drugimi besedami opredeljeno v mnenju Pooblaščenca, pri t.i. ulični fotografiji gre za fotografije posameznika v posebnih okoliščinah, situacijah, interakcijah z živo in neživo naravo oziroma z drugimi posamezniki. Bistvo je torej posameznik1 - upodobitev posameznika kot sestavnega dela družbe. Pri tem ni toliko pomembno, kje natančno se upodobljeni posameznik nahaja. V fokusu je posameznikov družbeni položaj2 in posledice, ki iz tega izvirajo3
To je prva napaka v logiki razmišljanja: pri ulični fotografiji gre za dokumentiranje utripa javnega prostora urbanosti - ulice. Ponavadi gre res za fotografiranje ljudi, nikakor pa ni nujno.

Tale je recimo čistokrvna ulična, pa na njej ni nobenega človeka - njena poanta ni v arhitekturi, temveč v tem, da gre za tržnico (še eden izmed klasičnih javnih prostorov), kjer ni nikogar. Zapuščena, ljudje se skrivajo. Prisotna odsotnost.
Citiram:
Če je bila prej t.i. ulična fotografija predstavljena z definicijo in navedbami del najvidnejših predstavnikov uličnih fotografij, je treba sedaj še osvetlili, kaj je s prostorsko fotografijo. Kot že iz samega pojma izhaja, gre za fotografijo prostora. Ta nastane tako, da se s pomočjo specializirane fotografske opreme po vseh oseh naredi toliko fotografij, da sestavljene skupaj tvorijo neprekinjeno fotografijo okolice, ki obdaja fotografsko kamero, v obliki krogle.6 Bistvo prostorske fotografije (pri tem pa ne gre za upodobitev nekega dogodka) je torej slikovna upodobitev okolice, ki obdaja fotografsko kamero. Lokacija, kjer je bila prostorska fotografija posneta, je torej imanentni del prostorske fotografije. Tudi zaradi posebne tehnike, s katero prostorska fotografija nastaja, zajet je torej prostor po vseh oseh, posamezniki niso ne morejo biti osrednji motiv, na končnem izdelku so lahko celo moteč element.
Tule gre pa za osnovno pomanjkanje razumevanja razlike med tehniko in zvrstjo. Prostorska fotografija je tehnika, vsebina je pa lahko ... no, praktično karkoli. Prostorska fotografija je lahko arhitekturna, lahko je ulična, lahko je reportažna, ...
Poanta je, da fotograf sam ve, v katero zvrst spada njegova fotografija. Če želi povsem tehnično arhitekturno fotografijo, potem bo že poskrbel, da na njej ne bo ljudi. Če pa so na fotografijo vključeni ljudje, potem pa verjetno niso brez razloga in gre za ulično, reportažno, ... fotografijo.