* *
Danes je 21 jul 2019, 07:22

Časovni pas: UTC + 1 ura




Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 49 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 11:45 
Odsoten
Pristopni član

Pridružen: 26 nov 2003, 09:52
Prispevkov: 14
Kraj: MB
Vito,

problem je, da ce grem iskat kaksno tehnicno stvar, jo bom najprej iskal v Ameriki in
seveda videl njihove cene, ki me skoraj vedno prepricajo. Potem pa grem v nakup
tu in me vedno zadeva kap. In cetudi sem pripravljen placati visjo ceno, moram cakati. To
ne gre skupaj.

lp,
robif


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 11:45 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 07 nov 2003, 18:13
Prispevkov: 1691
Kraj: Švarcenberg ali fojba.
Cene v ZDA so nižje kot v Evropi, je lahko celo bistvena razlika (> 50%) glede na posamezno EU-državo (npr. Finska, Anglija). Cene v Nemčiji pa so še vedno v primerjavi dokaj ugodne, sploh pa za "švercarje" ....

Po vstopu v EU bo seveda ceneje (mislim na kupovanje preko net-a), ampak bo še vedno odvisno od tega, iz katere države bomo naročali (vračilo DDV odpade !). Kaj pa bo iz naših uvoznikov (če ne spremenijo cene oz. zaradi lastnih stroškov NE MOREJO znižati prodajnih cen) pa si lahko mislimo ... konkurenca bo nora ....

Hej, dajmo se zbrati in ustanoviti spletno trgovino za prodajo fotoopreme ... in uvažamo direktno iz Hong-Konga. Jast sem za ! :D

lp,
Alex


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 11:49 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Vito,

osebno gledam cene pri B&H v NY zato, ker sem vsaj 1x letno tam na službeni poti.

Popolnoma jasno mi je, da ne morejo prodajalci neposredno vplivati na cene, ki jih določajo uvozniki. Običajno imajo (imate?) nižje cene, kot so uradno priporočene. (Če primerjam recimo cenik Avtere z ostalimi; slučajno sem prej navedel cenik Tavija d.o.o.)

Izvirni "greh" je pri uvozniku, ki si očitno hoče odrezati (pre)velik kos pogače. Jasno pa je, da mora vsak člen "verige" tudi zaslužiti, saj mora podjetje ustvarjati dobiček.
Koliko na celotno kalkulacijo vpliva majhnost trga, pa si lahko samo predstavljamo.

Koliko je vredno to, da lahko pred nakupom objektiv preizkusimo?
Veliko. Ogromno. Največ. Če so objektivi seveda na zalogi.
Občutek imam, da so zaloge bolj pičle.
In koliko sem/smo/ste/so pripravljeni za to plačati višjo ceno?
Ne vem.
Zame je 50% vsekakor preveč.

Pa servis? Objektivi romajo k proizvajalcu... vmes lahko preteče tudi maksimalno dovoljeni zakonski rok (45 dni).
In lahko mine (recimo) poletni dopust, objektiv pa na servisu.
Nadomestni objektiv je na voljo? (Ne vem.)

Itd.itd.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 11:52 
Odsoten
Marsal

Pridružen: 29 sep 2003, 06:39
Prispevkov: 21125
Kraj: Ljubljana
USA je že tako cenejša kot EU. Potem pri nas carina, kok je točno ne vem. Potem uvoznik pobere svojo smetano, nato diler itd.
In ker je uvoza malo, malo, j e tudi cena višja. No jaz razmišljam za Canon.

Kako je iz SIGMO bo treba pa Jureta zbudit. Ampak tam ob 12.00 prej raje ne.

Matjaž


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 11:57 
Odsoten
Pristopni član

Pridružen: 26 nov 2003, 09:52
Prispevkov: 14
Kraj: MB
Bine je napisal/-a:
Koliko je vredno to, da lahko pred nakupom objektiv preizkusimo?
Veliko. Ogromno. Največ. Če so objektivi seveda na zalogi.
Občutek imam, da so zaloge bolj pičle.
In koliko sem/smo/ste/so pripravljeni za to plačati višjo ceno?
Ne vem.
Zame je 50% vsekakor preveč.

Pa servis? Objektivi romajo k proizvajalcu... vmes lahko preteče tudi maksimalno dovoljeni zakonski rok (45 dni).
In lahko mine (recimo) poletni dopust, objektiv pa na servisu.
Nadomestni objektiv je na voljo? (Ne vem.)

Itd.itd.


Bine, popolnoma se strinjam. Zadnjic sem bil pri enem trgovcu, ki je celo imel
objektiv, ki sem ga iskal. No, ker kamere nisem vzel s seboj, sem ga poskusal
prepricati, da bi objektiv preizkusil na 10D, ki ga je mel v trgovini. Seveda
je bila baterija "prazna" ... Objektiv sem potem
lahko kupil samo na podlagi mnenj na internetu in pri tem zmolil par oce nasev,
da bo delal. Takih nakupov si res ne morem dostikrat privoscit.

lp,
robif


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 12:03 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Ja, čisto razumem.
Osebno iz take trgovine odidem praznih rok.
In tudi preizkus s kamero ni nujno, da ti pomaga.
Treba je videti potem fotke... torej vzeti s seboj še notebook ;-).

Ali pa profesionalnega svetovalca, ki takoj ve, kaj in kako pogledat'.
Objektiv stane 100 ali 200 jurjev; svetovalcu odšteješ določen % in s tem zavaruješ svojo investicijo.
No, za take stvari verjetno še nismo zreli, da bi bili pripravljeni plačati strokovnjaku, da gre s teboj v trgovino.

Ko enkrat plačaš, je stvar prevzeta... reklamacije... well... to se potem rešuje taaaaako počasi; o kakšnem "denar nazaj" pri nas še niso slišali.
(V NY recimo lahko v 8ih dneh vrneš brez pojasnila in zahtevaš $ nazaj.)

Bo še trajalo. Ne bo 01.05.2004 spremenil stvari čez noč.

Lp,
B.
P.s.: Matjaž: kol'k pa znaša tvoja svetovalna ura? ;-)


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 12:10 
Odsoten
Marsal

Pridružen: 29 sep 2003, 06:39
Prispevkov: 21125
Kraj: Ljubljana
Še en nasvet.

Tudi pri nas lahko še po osmih dneh vrneš kupljeno nazaj. Samo zakon je treba brat, ali pa na inšpekcijo pokliči.

Matjaž

Svetovalna ura? Kot si ugotovil nismo še mi za to. Ko rečeš jurja, raj vsak sam 1 mesec brska informacije. Seveda ker misli, da je njegova ura zastonj! Pa je prišparal. No če je sploh pravilno kupil?


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 12:12 
Odsoten
Pristopni član

Pridružen: 26 nov 2003, 09:52
Prispevkov: 14
Kraj: MB
Bine je napisal/-a:
Ja, čisto razumem.
Osebno iz take trgovine odidem praznih rok.
In tudi preizkus s kamero ni nujno, da ti pomaga.
Treba je videti potem fotke... torej vzeti s seboj še notebook ;-).


Ja takrat me je res samo zanimalo ali se bo pojavil ERR-99, ker je slo za Sigmo. Preverjanje
kvalitete slik v trgovini pa je ze na visjem nivoju...

lp,
robif


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 12:16 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Matjaž,

jaz sem povsem resno mislil (čeprav sem smiley-a dodal) z mojim vprašanjem.
V NY vem, koga bom s seboj vzel v B&H, v SLO pa ne.

Lp,
B.
P.s.: Lahko odgovoriš tudi private, da se cenkat' začneva :-D, če je pa res samo jurja, te pa kar naročam :lol: . Sam', da mi ne boš potem še vse ure zaračunal, ko si mi odgovarjal na mojih 130+ vprašanj v tem forumu :oops:


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: mk
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 13:48 
Odsoten
Lahko že verjamete v nasvet
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 nov 2003, 15:46
Prispevkov: 1346
Še tole.
Za reklamacijo izdelkov rabiš samo pravilno (datum nakupa + žig prodajalca) izpolnjeno garancijo in ne dodatno še računa, kot vsi prodajalci radi govorijo in ti garancije sploh ne potrdijo, in pravjo, da garancija velja z računom. Samo zakon je treba brat, ali pa inšpekcijo poklicat, kot prav Matjaž.

mk


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 14:07 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Seveda.
Ampak reklamacijo moraš dokazati, ne?
In tu se začne potem kalvarija, ker je za prodajalca recimo objektiv OK, za kupca pa ne... in potem kaj? Inšpektor pride, si ogleda stvar, napiše (v roku 45 dni) odločbo, ki jo vsaka stran potem drugače interpretira... sodišče (valjda, ja)... sodni izvedenci :-(.

Vam pa povem svojo izkušnjo iz NY.
Kolega je kupu compact digitalca za cca $700 (žal ne pri B&H, ker so imeli sabat), ki se je tretji dan začel čudno obnašati. Objektiv je cvilil.
Pa smo šli reklamirati.
In so nas poslali na drugi konec Manhattna na Canon servis.
Kjer so priznali okvaro in rekli, da lahko sprejmejo na servis, vendar se to pošilja v tovarno. In da bo nekje v roku 14 dni (maximalno) nazaj.
Ko sem jim pojasnil, da gremo čez en teden domov, so rekli, da naj raje reklamiramo pri prodajalcu in zahtevamo nov aparat ali pa $ nazaj.
(Povprašal sem jih, kakšna je procedura, koga je treba klicati, itd... pa so mi pojasnili, da ni nobene procedure, da je takšen zakon. Da naj samo policista poiščem na ulici, če bo trgovc kaj kompliciral.)

Gremo mi nazaj v trgovino... kjer jasno niso hoteli nič slišati ne o zamenjavi, ne o $$$.

Jaz pa ven na ulico in do prvega policista, ki je šel potem z nami ... in, da skrajšam (2-urno zgodbo): dobili smo nov aparat.


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 14:15 
Odsoten
Pristopni član

Pridružen: 26 nov 2003, 09:52
Prispevkov: 14
Kraj: MB
Hmm, ko slisim besedo inspekcija, vedno dobim asociacijo na nek les (trd? mehak? iglavci?). Le zakaj, le zakaj?


lp,
Robif


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 14:18 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Bi dodal še to, da je policist naredil zapisnik in prijavil trgovca.
Ne vem pa, kaj se je potem s tem dogajalo.
(Bom pa letos videl, če je trgovina še odprta.)
Verjetno pa je stari aparat lepo romal v izložbo in so ga prodali naslednjemu :-(


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka: mk
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 17:32 
Odsoten
Lahko že verjamete v nasvet
Uporabniški avatar

Pridružen: 14 nov 2003, 15:46
Prispevkov: 1346
45 dnevni rok ne pomeni to, da mora bit na servisu 45 dni skupaj, da lahko zahtevaš nov izdelek. Servisni dnevi se seštevajo, če ga imaš večkrat tam. Ko sešteješ vse dni, ko je bil na servisu in če dosežeš 45 si zmagu, da se losaš klumpa in zahtevaš novga ali cekinčke.

mk


Na vrh
 Profil  
 
 Naslov prispevka:
OdgovorObjavljeno: 26 nov 2003, 19:00 
Odsoten
Padel v boju
Uporabniški avatar

Pridružen: 24 okt 2003, 19:46
Prispevkov: 9431
Kraj: Kamnik
Carinske stopnje.

Tule sem nekaj našel:
http://www2.gov.si:8118/pls/tar/TARIFA$ ... A=90021100

Jasno pa, da se mi niti sanja ne, kaj je to "avtonomna" in kaj "konvencionalna" carina.
Prva znaša 10%, druga 27%.
A se to sešteva al' odšteva, pa ... well... nimam volje, da bi se prebijal čez vse to...


Na vrh
 Profil  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
Napiši novo temo Odgovori na temo  [ 49 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja

Časovni pas: UTC + 1 ura


Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 29 gostov


Ne morete pisati prispevkov v temi
Ne morete odgovarjati na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu

Pojdi na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group